Pengikut

Kem PLKN Mesapol on FaceBook

Khamis, 26 Julai 2012

Kejohanan Ten Pin Bowling Kem PLKN Mesapol Sipitang, Sabah

Kota Kinabalu, 16 Julai 2012 – Kejohanan Ten Pin Bowling Kem PLKN Mesapol telah di adakan di gelangang CPS Bowling Centre Point, Kota Kinabalu, Sabah bermula jam 3.30 petang dan berakhir pada jam 5.30 petang.

Bergambar beramai-ramai sebelum acara bermula..
Seramai 32 orang warga Kem PLKN Mesapol yang terdiri daripada jurulatih, staf pengurusan, medik, logistik, warga kerja kem, wakil operator kem, dewan makan, wakil GPB dan KORAKAN telah mengambil bahagian dalam pertandingan pada hari tersebut.

Tujuan diadakan kejohanan sedemikian adalah untuk menjaga kesihatan serta memupuk semangat setiakawan dan bersukan di kalangan semua warga kerja Kem PLKN Mesapol Sipitang. Ianya juga bertujuan untuk mengeratkan silaturrahim dan suasana ceria dikalangan warga kem ini. Idea untuk mengadakan kejohanan ini telah dicetuskan oleh Komandan Kem iaitu Mej Mohd Fadzil bin Hj Ngadiman.

Cikgu Nazirul...first time..
Diakhir kejohanan, keputusan pertandingan kategori berkumpulan telah dimenangi oleh kumpulan Azli, Missor, Puan Kiran (wakil operator kem) dan Puan Iira (TKL) di tempat pertama dengan jumlah jatuhan pin sebanyak 929.

Tempat Kedua disandang oleh kumpulan Awang, Mohd. Badron, Abd. Ghaffar dan Safar dengan jumlah jatuhan pin sebanyak 901.

Tempat ketiga dimenangi oleh kumpulan Ustaz Yahya, Pramonoe (Logistik), Zasmin dan Nooriskandar (medik) dengan jumlah jatuhan pin sebanyak 897.

Tempat keempat ialah kumpulan Alyas, Jusuilin, Hasnol dan Nazirul dengan jumlah jatuhan pin sebanyak 872.

Mendapat tempat kelima ialah kumpulan Helson, Shahrom, Radzif dan Ronnie dengan kiraan jumlah jatuhan pin sebanyak 685.

Ust Yahya...gaya pro yang tersendiri
 Tempat keenam jatuh pada kumpulan Mejar Mohd Fadzil (Komandan), Kapten Amin (TKP), PWII Terrence (KUL/KUD)  dan Amir dengan jumlah jatuhan pin sebanyak 665.

Tempat ketujuh disandang oleh kumpulan Shiela, Haslina, Shair dan Salleh dengan jumlah jatuhan pin sebanyak 619.

Dan tempat kelapan ialah kumpulan Renny, Nooraziraah, Hazwana dan Norazean dengan jumlah jatuhan pin sebanyak 581.

Cikgu Bard...lama dah buat persiapan..
Secara keseluruhannya, acara ini telah mencapai objektifnya disamping menambahkan lagi keakraban dan semangat setiakawan dikalangan warga Kem PLKN Mesapol sekaligus mengisi masa dengan aktiviti yang berfaedah ini dalam suasana ceria dan gembira. Apa yang menariknya, ada dikalangan warga kem ini yang buat kali pertama memegang bola bowling semasa kejohanan ini berlangsung. Tahniah dan syabas kepada semua yang terlibat menjayakan pertandingan ini.

Mej Fadzil...penuh semangat...

Cikgu Alyas...gaya pro...

Satu misi...Mej Fadzil, Ust Yahya, Cgu Nazirul, Kpl Iskandar dan Zasmin..


Kump 1...Mej Fadzil, Kapt Amin, Pw 2 Terrence dan Cgu Amir..


Pn Kiran...Apa pasal markah aku kurang??


Trio cikgu...


Cikgu Nizam...Ini kalilah...


PW 2 Terrence, Cgu Amir dan Cgu Suzi..
 
Cgu Lenny dan Cgu Jusuilin...



* Lagi gambar-gambar menarik sekitar kejohanan bowling disini

2 ulasan: