Pengikut

Kem PLKN Mesapol on FaceBook

Ahad, 7 April 2013

Sambutan Hari Jadi Staff dan Jurulatih Bulan Mac dan Apr 2013

Baru-baru ini bersamaan 5 April 2013, satu acara yang dipanggil 'Small Gathering' telah diadakan bagi meraikan staff dan jurulatih yang menyambut ulang tahun yang jatuh pada bulan Mac dan April 2013. Acara kecil-kecilan yang diadakan pada masa minum petang ini dihadiri oleh semua staff dan jurulatih disamping mengeratkan lagi hubungan sesama rakan sekerja warga kem PLKN Mesapol ini.




Sambutan hari jadi yang melibatkan Komandan Mejar Mohd Fadzil B. Hj Ngadiman yang turut menyambut ulang tahunnya pada 28 Mac baru-baru ini turut disertai oleh 2 orang staf dan 5 orang jurulatih. Komandan juga sempat menyampaikan ucapan ringkas beliau dengan harapan acara seumpama ini dapat diteruskan dari semasa ke semasa. Acara sambutan harijadi ringkas ini adalah bagi meraikan pegawai, staf dan jurulatih seperti berikut:

1. Mej Mohd Fadzil bin Hj Ngadiman
2. PW 2 TerrencePaulus Ignetius
3. Sjn Saat bin Nin
4. Cikgu Nidzam bin Sabian
5. Cikgu Suhaini bt Jalimin
6. Cikgu Suzilawati bt Manap
7. Cikgu Norismawati bt Al Fauzi




Selesai upacara memotong kek, semua staff dan jurulatih menjamu minum petang disamping upacara cabutan  undi bagi menentukan pasangan sempena acara pertandingan badminton tertutup yang akan diadakan tidak lama lagi. Acara pertandingan badminton ini akan melibatkan semua staff dan jurulatih dengan tujuan yang sama untuk mengeratkan silaturrahim dikalangan warga kerja kem.

Pasangan manakah yang bakal merebut gelaran juara untuk kejohanan kali ini? Kita tungguuu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan